خبرگزاری کار ایران

در یادواره شهدای امدادگر مطرح شد:

امدادگران هلال احمر دارای شاخصه‌های شهدایی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۹۱

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در یادواره شهدای امدادگر استان هرمزگان، با اشاره به تلاش امدادگران برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان، گفت: امدادگران هلال‌احمر دارای شاخصه‌های شهدایی هستند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در یادواره شهدای امدادگر استان هرمزگان با اشاره به نقش کنگره شهدای دفاع مقدس در نشر و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری سومین یادواره شهدای دفاع مقدس در استان هرمزگان هستیم که پیش از این نیز در استان‌های خراسان رضوی و گیلان برگزار شده است. 

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به نقش عمده و اساسی جوانان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: دشمنان بعد از دوران دفاع مقدس علی‌رغم توطئه‌ها نه تنها توافقی نداشته‌اند بلکه حرکت انقلاب جلو رونده بوده است. 

وی اظهار کرد: دشمن در تصور این است تا با ایجاد خلاء فرهنگی حلقه اتصال جامعه با فرهنگ اسلامی را قطع کند غافل از اینکه به واسطه خط و مشی شهدا و دوران دفاع مقدس این دو بهم پیوسته و عجین شده‌اند. 

سلیمانی افزود: دستگیری از نیازمندان، خدمت‌رسانی به محرومین، دوستی، برادری و اخوت، استقامت، ایستادگی، خدمت صادقانه از ویژگی بارز شهداست. 

وی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران ما دارای صفات و شاخصه‌های شهدایی هستند، اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر همچون شهدا هنگام حضور در صحنه‌های امدادرسانی خود را نمی‌بینند و به دنبال این هستند دیگران را نجات دهند. 

دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مقوله فرهنگ خاطر نشان کرد: گرامیداشت یاد شهیدان و تکریم از خانواده معظم شهدا کمتر از شهادت نیست لذا باید یاد، خاطره و خط مشی شهدا را ترویج داد تا فداکاری و از خود گذشتگی باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز