خبرگزاری کار ایران

‍ احمدی‌صدر اعلام کرد:

اجرای دستورالعمل مراقبت اجتماعی محلات با حضور نمایندگان مردم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۱۰

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با پرداختن به بحث صیانت و مراقبت از محلات گفت: اعضای قرارگاه اجتماعی منطقه، ناحیه و محلات را نمایندگان مردمی تشکیل خواهند داد.

به گزارش ایلنا، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مرحله‌ای با عنوان مرحله صیانت و مراقبت از محلات در بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، گفت: در این خصوص دستورالعملی به نام دستورالعمل اجرایی مراقبت اجتماعی محلات صادر کرده‌ایم. در این دستورالعمل شهرداران مناطق، نواحی، معاونین اجتماعی و مدیران آسیب مناطق ۲۲ گانه و محلات مکلف شده‌اند که پس از طرح ساماندهی معتادان متجاهر یا طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان و متکدیان، کارگروه و یا قرارگاهی را در سطح نواحی تشکیل دهند.

او درخصوص اعضای شرکت کننده در این قرارگاه اظهار کرد: نمایندگان مردم از بسیج محلات، هیات‌های مذهبی، گروه‌های فعال مدنی، خیریه‌ها و... انتخاب خواهند شد که در قرارگاه اجتماعی منطقه، ناحیه و محلات شرکت می‌کنند و در بین آنها تقسیم کار انجام می‌شود تا دوباره کودکان به خیابان و معتادان متجاهر به کلونی‌های آسیب باز نگردند.

به گزارش شهر، احمدی صدر در پایان افزود: یکی از طرح‌های اجرایی این قرارگاه، برگزاری موکب‌، جشن و مراسم در مکان‌هایی که در گذشته کلونی آسیب‌های اجتماعی بوده است، می‌باشد تا از تجمع مجدد آسیب‌های اجتماعی در آن مکان‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز