خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران خبر داد:

​افتتاح فاز دوم « یاورشهر ۹» برای پذیرش معتادان متجاهر در هفته‌های آتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۳۶

​مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح فاز دوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی «یاورشهر ۹» برای پذیرش معتادان متجاهر در ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد احمدی صدر با اشاره‌ به‌ اینکه فاز دو مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ نفر در آستانه افتتاح قرار دارد، مطرح کرد: به احتمال زیاد این فاز در یکی از شنبه های امید و افتخار در بهمن ماه افتتاح‌ خواهد شد. 

وی افزود: فاز اول یاورشهر ۹ در مهرماه سال ۱۴۰۱ با حضور شهردار تهران با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر افتتاح شد.  احداث فاز دو این‌ پروژه یک سال به طول انجامید که در حال حاضر آماده بهره برداری است. با افتتاح این فاز، دو هزار و پانصد نفر به ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر فاز یک اضافه می شود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران همچنین گفت: با بهره برداری از فاز دوم ظرفیت کل مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز ماده ۱۶ کل کشور که شهرداری تهران آن را آماده کرده است به ۴ هزار نفر می رسد.

بر اساس گزارش سایت شهر، احمدی صدر در پایان بیان کرد: در حال حاضر مجموع ظرفیت های شهرداری تهران برای پذیرش معتادان متجاهر ۵ هزار نفر است که اگر فاز ۲ یاورشهر ۹ افتتاح شود این رقم در مجموع به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز