خبرگزاری کار ایران

احمدی‌صدر خبر داد؛

اجرای ۵ دستورالعمل برای ساماندهی کودکان کار و خیابان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۸۱

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره برنامه‌های سازمان متبوعش در جهت ساماندهی کودکان کار و خیابان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با پرداختن به موضوع تکدی گری تصریح کرد: برخورد جدی و بازدارنده با سرشبکه ها، سازماندهی‌کنندگان، توزیع کنندگان و هدایت کنندگان کودکان به سمت خیابان ها جهت تکدی گری و همزمان پنج دستورالعمل در دستور کار است.

احمدی صدر با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی درخصوص برچیده شدن اقتصاد کف خیابان گفت: در واقع کمک مردم به این کودکان، سوق دادن آنها به سمت آسیب، بزه، سرقت و از بین رفتن عزت، کرامت و به خطر افتادن شخصیت فعلی و آینده آنهاست.

به گزارش سایت شهر، وی افزود: حضور مشاوران در خیابان ها به منظور مشاوره، تشویق و ترغیب این کودکان برای خروج از وضعیت فعلی شان و انتقال کودکان توسط گشت های ویژه به خانه و اخذ تعهد از خانواده و نیز تشویق کودکان به اینکه در خیابان ها و جهارراه نروند و در مراکز ۳۷ گانه پویاشهر ثبت نام کنند و ایجاد امکانات تفریحی، ورزشی و تحصیلی رایگان، استعدادیابی و مواردی از این دست از جمله اقداماتی است که در حال حاضر در حوزه ساماندهی کودکان کار و خیابان در حال اجرا داریم.

احمدی صدر همچنین گفت: حمایت ویژه از خانواده این کودکان و در صورت نیاز معرفی آنها به سازمان‌ها و نهادهایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، مراکز حقوقی و قضایی، مشاوره و... هم همزمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز