خبرگزاری کار ایران

دعوت پزشکی قانونی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۰۶۴

همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سازمان پزشکی قانونی کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک این روز بزرگ، از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش ایلنا، در متن این بیانیه آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن نماد خواست و اراده و پیروزی ملت بزرگ ایران در رهایی از ظلم و ستم طاغوت و لبیک به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم السلام است که با رهبری شجاعانه و حکیمانه خود بساط ظلم و جور ستمگران را از کشور برچید و حکومت اسلامی را در ایران به پا داشت.

ملت غیور و فهیم ایران در سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با خون پاک شهدا و جوانان این مرز و بوم به ثمر نشسته، همواره با اعلام وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و با شناخت موقعیت های حساس و حضور همه جانبه در صحنه، از کیان و تمامیت این نظام دفاع کرده اند و دشمنان قسم خورده نظام را که همواره در حال طراحی نقشه های شوم برای ضربه زدن به ملت هستند، به زانو درآورده‌اند.

و اینک در آستانه ورود به چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب و تبریک و تهنیت فرارسیدن این روز بزرگ، از ملت شریف ایران دعوت می شود همچون سال های گذشته با حضور همه جانبه و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم و آنان را در اجرا و پیاده سازی نقشه های شومشان با شکست مواجه کنند.

همه ما فردا با حضور در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام راحل و رهبری معظم انقلاب، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که پای نظاممان ایستاده ایم و همصدا و یکدست برای پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر ایران عزیز تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز