خبرگزاری کار ایران

دعوت وزارت آموزش و پرورش از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۰۵۵

در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از مردم فهیم کشور برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

 

به گزارش ایلنا در متن بیانیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: ماه بهمن یاد آور پیروزی ملتی غیور بر نظام ستمشاهی و اربابان خارجی آن  است. ملت ایران در راه رسیدن به آرمان‌های بزرگ و متعالی خود  زمستان ظلم و وابستگی و استبداد را به بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مبدل ساخت و پرچم  ظلم ستیزی  و حق طلبی را با هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در جهان به اهتزاز درآورد. سلام و درود خداوند بر شهیدانی که در راه این آرمان بزرگ از جان خویش گذشتند و امروز در پرتو نور این ستارگان فروزان، نهال بالنده انقلاب، به شجره‌ای مبارک و مستحکم تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی عمیق و ریشه دار است که بن مایه‌های فرهنگی و اجتماعی آن  نمود و بروز ویژه‌ای دارند. این انقلاب شکوهمند، در عرصه آموزش و پرورش، تغییر و تحولات مثبت، دستاوردهای بزرگ، و پیشرفت‌های عظیمی را رقم زده است و امروز درگام دوم انقلاب، دستگاه تعلیم و تربیت کشور با اتکا به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در مسیر تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی به پیش می‌رود.

در این مسیر اگر چه با جنگ ادراکی و شناختی جبهه استکبار مواجهیم اما در سایه هدایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز و با اتکا به حضور جهادگرانه فرهنگیان با بصیرت به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور و با امید به دانش آموزان انقلابی آینده ساز، به فتح قله‌های پیش رو ایمان داریم.

بر این اساس و در آستانه چهلمین روز شهادت مظلومانه معلمان و دانش آموزان شهید حمله تروریستی کرمان،  فرهنگیان و دانش آموزان  کشور با عزمی راسخ در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور آگاهانه و حماسی خود را به نمایش خواهند گذاشت و در این مسیر از مردم فهیم و بزرگوار ایران عزیز دعوت می‌کنند تا به عهد و رسم همیشگی در روز ۲۲ بهمن با حضور در این راهپیمایی به رویارویی با  آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی برخیزند و پرچم عزت و اقتدار کشور را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز