خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

بهره‌برداری از ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در تهران در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۷۴

برای تامین میوه شب عید شهروندان، هماهنگی‌های لازم انجام شده است

معاون شهردار تهران گفت: با ۲۲ بازاری که امروز افتتاح خواهد شد، تعداد میادین و بازارهای جدید میوه و تره‌بار بهره‌برداری‌شده در سال ۱۴۰۲ در سطح پایتخت به ۴۰ عدد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست‌ شهرداری تهران در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۲۲ بازار جدید میوه و تره‌بار در سطح پایتخت که صبح امروز (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) در قالب یکصدمین پویش امید و افتخار مدیریت شهری برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: از مرداد ۱۴۰۱ که پویش‌های امید و افتخار راه‌اندازی شد، خوشبختانه پروژه‌های مختلفی تکمیل و افتتاح شد، امروز نیز در آستانه ۲۲ بهمن‌ماه به صدمین پویش امید و افتخار رسیدیم که در حقیقت به معنای این است که ۱۰۰ روز این پویش اجرایی شده و پروژه‌های مختلفی در قالب آن افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم این روند و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف ادامه داشته باشد و بتوانیم در جهت ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان گام برداریم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران چند نکته مورد توجه جدی قرار گرفته است که از جمله می‌توان به ارتقای کیفیت محصولات اشاره کرد که با ایجاد ساختاری درست، این کیفیت مناسب را ایجاد کردیم تا رضایت شهروندان را کسب کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: موضوع قیمت نیز همواره مورد توجه قرار دارد تا با سطح بازار تفاوت معناداری داشته باشد. در حال حاضر نیز قیمت محصولات در میادین میوه و تره‌بار به طول میانگین حدود ۳۰ درصد کمتر از سطح شهر است و حتی قیمت‌های میادین در قیمت‌گذاری سطح بازار نیز تاثیر می‌گذارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران یادآور شد: خوشبختانه در دو سال گذشته توفیقات خوبی را کسب کردیم و توسعه محل‌های احداث بازارهای میادین میوه و تره‌بار به‌خوبی پیش رفته است و هرکجا که زمین در اختیار داشته‌ایم، بازارهای جدید را احداث کرده‌ایم.

وی همچنین تاکید کرد: براساس نیازسنجی که سال گذشته برای توسعه میادین میوه و تره‌بار در سطح پایتخت انجام شد، مقرر شد که ۱۳۵ میدان و بازار جدید در سطح پایتخت احداث شود.‌ با ۲۲ بازاری که امروز افتتاح خواهد شد، تعداد میادین و بازارهای جدید میوه و تره‌بار بهره‌برداری‌شده در سال ۱۴۰۲ در سطح پایتخت به ۴۰ عدد می‌رسد. 

این مقام مسئول در شهرداری تهران اظهار داشت: مهمترین موضوع برای احداث میادین و بازارهای میوه و تره‌بار جدید در سطح شهر، تملک زمین است و اکنون برای تحقق وعده قبلی که برای احداث ۱۰۰ بازار جدید داده شده بود، در حال تملک زمین‌های مربوطه هستیم؛ اما این کار قاعده ویژه خود را دارد که باید براساس شاخص‌های مورد نیاز به سمت توسعه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار حرکت کنیم.

نظری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تامین میوه شب عید نیز توضیح داد: هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است و قول همکاری اخذ شده تا بتوانیم تامین میوه شب عید را بدون هیچ مشکلی انجام دهیم. به این ترتیب برای شب عید شهروندان نباید دغدغه‌ای وجود داشته باشند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران ادامه داد: علاوه بر کیفیت و قیمت، کیفیت برخورد با شهروندان و مشتریان در میادین میوه و تره‌بار نیز مورد توجه ویژه ما قرار گرفته و مقرر شده است که مدارا و احترام در برخورد با شهروندان و مشتریان در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: در همین مسیر برای همکاران‌مان در سطح میوه و تره‌بار لباس یکپارچه همراه با اتیکت نام طراحی شده است و به زودی اجرایی خواهد شد. همچنین در میادینی که امکان استفاده از چرخ‌دستی وجود دارد، این اقدام انجام خواهد شد تا شهروندان بتوانند با رفاه و آسایش بیشتری نسبت به خرید خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز