خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

مناسب‌سازی ۱۱۴ بوستان برای استفاده توان‌یابان تا پایان سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۴۲

معاون شهردار پایتخت از مناسب‌سازی ۱۱۴ بوستان در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برای استفاده توان‌یابان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران درباره مناسب‌سازی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران برای استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت گفت: براساس طرح جامع، مناسب‌‌سازی ۱۱۴ بوستان در سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در سال ۹۵؛ ۲۲بوستان، در سال ۹۶؛ ۲۲ بوستان، در سال ۹۷؛ ۲۲بوستان، در سال ۹۸؛ ۳۹ بوستان، در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰؛ ۲۲ بوستان، در سال ۱۴۰۱؛ ۵۸ بوستان و مجموعا ۱۸۵ بوستان تا کنون برای افراد توان‌یاب در سطح شهر تهران مناسب‌سازی شده‌اند.

معاون شهردار تهران با بیان این که تا پایان امسال باید ۱۱۴ بوستان مناسب‌سازی شود، اظهار داشت: تلاش‌مان بر این است تا پایان سال موارد باقیمانده انجام شود.

نظری با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه مناسب‌سازی بوستان‌های شهری پایتخت، خاطرنشان کرد: تجهیز بوستان‌ها به امکاناتی همچون ست ورزشی ویژه معلولان، ایجاد رمپ، محوطه‌سازی، مناسب‌سازی آبخوری‌ها، سرویس بهداشتی و نیمکت‌های متناسب با نیاز توان‌یابان از جمله ویژگی‌های اجرای این طرح است.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در پایان گفت: مناسب‌سازی این تعداد بوستان در راستای تاکیدات ویژه شهردار تهران برای فراهم کردن بستر و زمینه مناسب استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز