خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران:

هیچ نقطه‌ای به عنوان آرامستان جدید مشخص نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۹۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: هیچ نقطه‌ای به صورت قطعی برای آرامستان جدید پایتخت مشخص نشده است.

به گزارش ایلنا از سایت شهر؛ حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه پویش امیدوافتخار امروز -۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲- (بهره برداری از مرکز معاینه فنی دوستدار محیط زیست الغدیر در منطقه ۱۸، افتتاح و بهره برداری از ۲ نیروگاه کوچک مقیاس خورشیدی به ظرفیت ۱۰ و ۱۵ کیلو وات در مناطق ۲۱ و ۹) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای چهار نقطه با هدف ایجاد آرامستان در حال رایزنی هستیم، اگر با جایی برای تملک زمین مذاکره می‌کنیم. اقدام اولیه است، بعد مشاور برروی زمین مطالعات اولیه را انجام می‌دهد و بعد از تکمیل مطالعات و آماده شدن، طرح به شورای اسلامی شهر تهران ارائه و بعد از تصویب شورا قابلیت اجرا دارد. 

وی افزود: در حال حاضر برای یک نقطه برای احداث آرامستان مذاکره کرده‌ایم و طرف مقابل گفته زمین را برای احداث آرامستان در اختیار قرار می‌دهد. برای سه نقطه دیگر هم برای احداث آرامستان مذاکره کردیم اما به نتیجه نرسیده ایم. تاکنون هیچ نقطه‌ای به عنوان آرامستان جدید مشخص نشده البته مذاکراتی با برخی از نهادها از جمله بنیاد مستضعفان درخصوص تامین زمینی در شمال غرب تهران انجام شده، اما تمام این موارد در حد مذاکره است. در صورتی که زمین مورد نظر برای آرامستان تامین شود احداث آن زمانی نخواهد برد و در طول چند ماه آرامستان یا آرامستان‌های جدید احداث خواهند شد. 

نظری در مورد آذین‌بندی شهر تهران در اعیاد رجب، شعبان، رمضان و بهار طبیعت و قرآن هم گفت: این طرح در قالب طرح بهاران توسط ۲۲ منطقه شهر تهران و سازمان‌های مربوطه از جمله سازمان زیباسازی و سازمان بوستان‌ها انجام خواهد شد. ایجاد تونل‌های نور، المان‌ها و آثار حجمی از برنامه‌های مدنظر در ایام اشاره شده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز