خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان محیط‌زیست:

دنیا با حقیقت ایران به عنوان یک ابرقدرت جدید کنار آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۱۳۰

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: اکنون دنیا پذیرفته است که ایران به عنوان یک ابرقدرت در دنیای جدید مطرح است و آنها با این حقیقت کنار آمده‌اند.

به گزارش ایلنا، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ظهر امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن) در مراسم جشن بزرگ انقلاب که محل همایش‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد، بیان کرد: «اللهم وَفِّقْنا لِمَا تُحِبُّ وَ تَرضی» به روح تمام شهدا و امام راحل (ره) درود می‌فرستم و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به خانواده بزرگ محیط‌زیست و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما باید به آنچه که در این کشور داریم، افتخار کنیم، زیرا آنچه که اکنون ایران و ایرانی دارد، مرهون افتخار آفرینی و رشادت‌های پدران و مادران و برادران و خواهران ما بوده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان این که دنیا روزی به ما می‌گفت گزینه‌ها روی میز است و اکنون می‌گوید ما قصدی برای درگیری با جمهوری اسلامی نداریم، اضافه کرد: این نشان‌دهنده قدرت و عظمت ما است و اکنون دنیا پذیرفته است که ایران به عنوان یک ابرقدرت در دنیای جدید مطرح است و آنها با این حقیقت کنار آمده‌اند.

سلاجقه با تاکید بر این که راه سخت است، اما مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب (ره) به قله نزدیک شده‌ایم، ادامه داد: در بیانیه دوم حضرت آقا فرمودند دشمن جوانان و مردم را هدف قرار می‌دهد، چراکه هدف جدایی خانواده‌ها است.

معاون رئیس‌جمهور افزود: روح بیانیه دوم انقلاب مردم و جوانان است. گام اول آن چهل‌ساله بود و گام دوم نیز چهل ساله خواهد بود. فرزندان من و شما در گام دوم باید نقش اساسی را ایجاد کنند و باید فرهنگی که با افتخار آن را به‌دست آورده‌ایم را تزریق کنیم.

وی اظهار داشت: آنچه که ما داریم از دست‌های پینه بسته پدرمان و مادران است و از همین جا بر همین دسته‌ها بوسه می‌زنم و از خداوند می‌خواهم که در کنار این انسان‌های شریف باشید.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، سلاجقه در پایان گفت: ایام جشن و سرور است، امیدوارم تلاش‌های ما به جایی برسد که خانواده محیط‌زیست به جایگاه موفقیت برسد. تمام تلاش ما شادابی خانواده محیط‌زیست است و همه دست به دست هم سرافرازی کشور را می‌خواهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز