خبرگزاری کار ایران

تسهیلات اتوبوسرانی پایتخت در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۸۹۰

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از تمهیدات و برنامه‌های این شرکت برای این دهه مبارک خبر داد. 

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده با تاکید بر نقش مهم و موثر اتوبوسرانی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، گفت: مجموعه اتوبوسرانی در تاریخ چهل و پنج‌ساله انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها پای کار این نظام بوده است. 

وی ادامه داد: از حضور داوطلبانه در دوران پیروزمندانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا خدمات بی‌منت و شبانه روزی تلاشگران این شرکت به مردم شریف‌ پایتخت، همواره حضور پر رنگی داشته است که تقدیم ۵۹ شهید گرانقدر، گواهی بر این ادعا است. 

علیزاده افزود: امسال نیز، علاوه بر انجام رسالت ذاتی شرکت واحد که همانا خدمات‌رسانی شبانه روزی به شهروندان عزیز تهرانی است، برنامه‌ها و تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر دهه مبارک فجر در کنار دیگر نهادها و سازمان ها، همپای مردم عزیز خواهد بود.

علیزاده در خصوص خدمات حمل و نقلی در این ایام، گفت: همانند سنوات گذشته، برای تسهیل تردد شرکت کنندگان در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن انتقال مسافران از ۶ نقطه پایتخت پیش بینی شده است. همچنین برای خدمات‌رسانی در مراسم با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با اعزام ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نسبت به جابه جایی شرکت کنندگان اقدام خواهد کرد. 

علیزاده با اشاره به آذین‌بندی سیمای بصری پایانه‌ها، ابنیه، دفاتر اداری سامانه‌ها و اداره مرکزی شرکت واحد، گفت: برای نخستین بار ابر پرچم ایران عزیز به مساحت ۲۰۰ متر در ساختمان اداره مرکزی شرکت واحد نصب شده است. تجدید میثاق مسئولان و کارکنان شرکت واحد با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، مزین کردن سامانه‌های تندرو به نام شهدای اتوبوسرانی، غبار روبی مزار شهدای معزز، تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای شرکت واحد در این ایام پیش بینی شده است. 

علیزاده افزود: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب با عنوان «یاد یاران»، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر کارکنان شرکت و مسابقه برای خانواده‌های پرسنل از دیگر برنامه‌ها است. همچنین نصب ۶۰۰۰ پوستر اقدامات شرکت برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی شهروندان عزیز از خدمات یکساله شرکت واحد، برگزاری اردوهای ویژه فرزندان کارکنان در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور آشنایی نوجوانان با تلاش‌های مردم برای رسیدن به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از دیگر اقدامات فرهنگی در نظر گرفته شده برای دهه مبارک فجر اعلام کرد. 

وی گفت: همچنین پخش پیام‌های مرتبط از نمایشگر اتوبوس‌ها و سرودهای انقلابی از مساجد سامانه‌ها از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز