خبرگزاری کار ایران

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

۴۵۰۰ عنوان برنامه در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۰۴۳

رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴هزار و ۵۰۰عنوان برنامه در استان برگزار می شود‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر آقایی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه، مردم تنهاترین، اصلی ترین و برترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی هستند گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم ایام الله دهه فجر موجب نقش بر آب شدن تمامی دسیسه های دشمنان انقلاب می‌شود.

آقایی با اشاره به برگزاری جشن های دهه فجر امسال در آذربایجان غربی گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان های استان و در دبیرستان شهید سلیمانی ارومیه، رژه موتوری و به صدا درآمدن ناقوس کلیساها همزمان با ورود امام راحل به ایران از جمله برنامه های روز دوازده بهمن در استان است.

وی افزود: تجمع بزرگ ۳هزار نفری بانوان و دختران، تجمع ۵هزاز نفری فرهنگیان برگزاری مراسم متمرکز رای اولی ها در تمامی مناطق اموزش پرورش با محوریت  تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دهه فجر امسال است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، افزود: ۴هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در استان با حضور تشکل‌ها برای دهه مبارک فجر طراحی شده است.

آقایی با بیان اینکه،حضور و مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت:حضور مردم در جشن های پیروزی انقلاب و انتخابات زمینه ساز تحول و آینده بهتر برای کشور شده و موجب تقویت و اقتدار ملی ایران می شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز