خبرگزاری کار ایران

نامگذاری ۹ خیابان تهران به نام شهدای زن

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۳۴

همزمان با دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نام ۹ خیابان، چهار کوچه و یک باغ فاقد نام با حداکثر آراء موافق اعضای شورا تغییر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شهر، همزمان با دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نامگذاری ۹ خیابان، چهار کوچه و یک باغ فاقد نام در مناطق ۳، ۵، ۷، ۱۳، ۱۵ و ۲۲ انجام شد.

در این جلسه نام ۹ خیابان در منطقه سه و حدفاصل خیابان نلسون ماندلا و ولیعصر با حفظ شماره تغییر کرد؛ به طوری که خیابان یازدهم به نام شهیده شیرین روحانی راد، خیابان هفدهم به نام شهیده طیبه واعظی، خیابان نوزدهم به نام شهیده فاطمه ترکمان، خیابان بیست و یکم به نام شهیده ایران قربانی، خیابان بیست و سوم به نام شهیده مریم فرهانیان، خیابان بیست و پنجم به نام بانو مریم حلیمه خانیان، خیابان چهاردهم به نام شهیده زلیخا مجیدی گجک و خیابان هجدهم به نام شهیده ناهید حقگو نامگذاری شدند.

همچنین کوچه دوم در خیابان شهید عشوری غربی در منطقه هفت به نام شهیده مریم آهنی، کوچه هشت متری سوم در خیابان دماوند در منطقه ۱۳ به نام شهیده فرحناز حسنی آذر، کوچه نیک در خیابان خاور در منطقه ۱۵ به نام شهیده طاهره پرچمی پور، معبر نسیم نهم در بزرگراه شهید فهمیده در منطقه ۲۲ به نام شهیده فائزه رحیمی( شهیده حادثه تروریستی کرمان) و باغ فاقد نام در خیابان آیت الله کاشانی در منطقه پنج به نام باغ انارستان مادر تغییر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز