خبرگزاری کار ایران

چمران پیشنهاد داد:

سفر اعضای شورای شهر تهران به کرمان به منظور زیارت مزار شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۸۳

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورا می‌توانند اسامی خود را برای سفر به کرمان و حضور در گلزار شهدای این شهر جهت اعلام همبستگی با شهدای حادثه تروریستی اخیر و حضور در کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز پنجشنبه اعلام کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شب گذشته با چند نفر از همکاران صحبت کردیم و پیشنهاداتی برای سفر به کرمان مطرح شد، اظهار کرد: اعضایی که موافق هستند زیارتی با شهدای کرمان داشته باشیم، نظر خود را اعلام کنند.

وی افزود: پیشنهاد بر این بود که بسیار دیرتر به کرمان سفر کنیم اما نظر بنده این است که پنجشنبه ۲۱ دی ماه این سفر انجام شود. به طوری که صبح به کرمان سفر کنیم و تا شب به تهران بازگردیم تا مشکل اقامت نیز وجود نداشته باشد.

چمران همچنین تصریح کرد: اگر اعضا موافق باشند می توان برنامه ریزی کرد که پنجشنبه را برای سفر به کرمان و اعلام همبستگی با شهدا و حضور در مزار شهید سلیمانی انتخاب کنیم.

به گزارش شهر، رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اعضا می توانند اسامی خود را اعلام کنند تا زیارت دسته جمعی از مزار شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز