خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

همکاری خوب آتش نشانی با سایر نیروها در جهت برقراری امنیت شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۱۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری تهران در صحنه های آتش سوزی نقشه اغتشاشگران را برهم زد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران  با قدرت اله محمدی  رییس این سازمان دیدار و از اتاق  وضعیت ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بازدید کرد.

بر اساس این گزارش نادعلی ضمن تشکر از فعالیت و فداکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در همکاری با سایر نیروهای در شهر تهران برای برقراری امنیت و آرامش در شهر تهران اظهار کرد: در چند روز اخیر که اغتشاشگران تلاش داشتند که نظم شهر تهران را برهم بزنند،  نیروهای سازمان آتش نشانی با فداکاری و ایثار در کنار سایر نیروها تلاش کردند تا امنیت را در شهر تهران برقرار کنند.

وی افزود: بارها مشاهده شد که اغتشاشگران با شعله ور کردن آتش در سطل های زباله شهر تهران در تلاش بودند تا بخواهند نظم شهر را از بین ببرند اما هوشیاری و حضور به موقع همکارانم در آتش نشانی شهر تهران نقشه آنها برهم زد،  به صورت  کامل مشخص است نشان دهنده دست ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر است.

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اغتشاشگران بارها تلاش کردند تا با ایجاد اختلال در عملکرد فعالیت آتش نشانی مانع حرکت خودروهای آتش نشانی شوند اما همکاری خوب نیروهای امنیتی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نقشه اغتشاشگران را از بین برد.

نادعلی تاکید کرد: همکاران در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران کاملا بر همه امور مشرف بودند؛  البته متاسفانه خساراتی به تجهیزات آتش نشانان وارد شده است اما مشکل خاصی گزارش نشده بود و در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز