خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد؛

از کاهش ۱۵ درصدی قیمت میوه در محلات کم‌برخوردار تا افزایش ۱۰۲ درصدی نرخ جمع‌آوری و دفع پسماند پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۹۵۱

​اعضای شورای شهر تهران نرخ بهای خدماتی در شهر تهران را برای سال ۱۴۰۱ به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران لایحه بررسی حق بهره برداری از غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره بار در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

بر این اساس قیمت ورودیه برای انواع خودروها در میدان اصلی و میادین فرعی با افزایش ۱۵ تا ۱۸ درصد تعیین شد و به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

همچنین اعضای شورای شهر تهران بمنطور حمایت از اقشار کم برخوردار کاهش  ۱۵ نرخ میوه در محلات کم برخوردار تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش ایلنا در ادامه جلسه امروز لایحه بهای خدمات مدیریت پسماندهای ساختمانی و عمرانی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای شورای شهر با افزایش ۳۰ درصدی بهای خدمات پسماندهای ساختمانی موافقت کردند. 

به گزارش ایلنا در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران تعیین نرخ بهای خدمات تخصصی آتش نشانی در دستور بررسی قرار گرفت و اعضای شورای شهر تهران با افزایش ۲۰ درصدی بهای خدمات تخصصی آتش نشانی موافقت کردند.

در ادامه جلسه امروز بررسی جمع آوری و دفع پسماند پزشکی در سال ۱۴۰۰ هر کیلو ۱۷۴۰ تومان بود که در سال جاری ۳۵۱۰ تومان و افزایش ۱۰۲ درصدی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا نرخ جمع آوری و دفع پسماند پزشکی با افزایش ۱۰۲ درصدی به سه هزار و ۵۱۰ تومان رسید.

در ادامه بررسی بختی خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای شهر تهران با افزایش حداکثر تا ۲۵ درصدی خدمات قابل عرضه موافقت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز