خبرگزاری کار ایران

واکنش وزیر کشور به حادثه تروریستی کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۱۴۰

وزیر کشور در واکنش به حادثه تروریستی کرمان گفت:‌ این عمل بزدلانه علیه کسانی بود که می‌خواستند راه اسطوره مقاومت خود را گرامی بدارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی درباره حادثه تروریستی کرمان گفت: ساعت 15 اولین انفجار اتفاق افتاد و وقتی که مردم و سایر زائران به کمک مصدومان می‌آیند و جمع می‌شوند انفجار دوم اتفاق می‌افتد که حدود 15:20 بوده است و عمده شهدا و مصدومان در انفجار دوم دچار حادثه می‌شوند با حضور امدادگران هلال احمر و اورژانس مصدومان به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وزیر کشور تاکید کرد: وضعیت شهر کرمان عادی است و آرامش کامل برقرار است.

او خاطرنشان کرد: توطئه جدید و حادثه تروریستی که امروز اتفاق افتاد، ادامه همان توطئه‌هایی است که به دنبال آن بودند و تلاش‌های زیادی داشتند که این توطئه‌ها با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی مورد هدف قرار گرفت و جمعی دستگیر و کشته شدند و این دو مورد از خیل بسیار زیاد توطئه‌هایی است که تلاش کردند و ناموفق بودند که حادثه امروز پاسخ کوبنده دستگاه‌های امنیتی انتظامی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این عمل بزدلانه علیه کسانی بود که می‌خواستند راه اسطوره مقاومت خود را گرامی بدارند که این اسطوره نماد قدرت ملی بود. آنها نمی‌پسندند که سیلی از محور مقاومت بخوردند و در مواجهه با ضرباتی  که دریافت می‌کنند علیه کودکان و زنانی اقدام می‌کنند که هیچ گناهی نداشتند، جز عشق به شهید سلیمانی.

او تصریح کرد: طبیعتا همه چیز در کنترل است. نیروهای انتظامی و امنیتی ما هوشیار هستند و سیلی محکمی به کسانی که چنین جنایتی را مرتکب شده‌اند، خواهند زد. ملت ما هوشیار و بیدار با قامت استوار ایستاده است و کارها در کنترل است و دستگاه‌های امدادرسان و همه در حال خدمت‌رسانی هستند. دستگاه‌های امنیتی در منطقه هستند و نگرانی وجود ندارد.

وی درباره عامل انفجار گفت: این موضوع در حال بررسی است. اطلاعاتی داریم که وقتی قطعی شد، درباره آنها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. به شایعات توجه نشود. دشمن تلاش می‌کند که عملیات روانی ایجاد کند و اطلاعات لازم از طریق مقامات مسئول به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز