خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر:

به دنبال اختلاف و حاشیه نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۵۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: گاهی برخی در شورا میکروفن را روشن می‌کنند و می‌گویند هیچ کاری انجام نشده است؛ این نظر کلی شورا نیست.

به گزارش ایلنا، محمد آخوندی در دویست و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به مردم تهران، ری و تجریش، اظهار کرد: تلاش بنده بر این بوده که از روز اول توان خود را برای حل مشکلات شهر تا اندازه‌ای که امکان دارد و فرصت‌ها و منابع به ما اجازه می‌دهد، به کار بگیرم البته حتما قصور هم وجود داشته است. 

وی افزود: همین که شورا سه سال پیاپی تصمیم انقلابی برای توسعه حمل و نقل گرفته و شهرداری نیز برای آن تلاش کرده، نشان دهنده تلاش برای کار کردن و حل مشکلات دارد. ما به دنبال اختلاف و حاشیه نیستیم و ممکن است بنابر طبیعت شورا اتفاقاتی بیفتد. امیدواریم توصیه‌های شورا برای ادامه مسیر به کار گرفته شود تا شرمنده خدا، مردم و مقام معظم رهبری نباشیم. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که اگر اشتباه کرده‌ایم نباید مجددا در مورد آن سخن بگوییم، تصریح کرد: چند نوع موضع توسط برخی اعضا صورت گرفت و درخواست می‌کنیم که این روند ادامه پیدا نکند. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، آخوندی تاکید کرد: شهرداری پرسنل متخصصی دارد که کارهای زیادی از دست آن‌ها بر می‌آید. اگر از من به عنوان عضو شورا حرفی می‌شنوند که کلیت شهرداری را زیر سوال می‌برد، نگران نباشند. بارها به ما گفته‌اند که ساعت‌ها وقت گذاشته‌اند و چرا در شورا میکروفن را روشن می‌کنید و می‌گویید هیچ کاری انجام نشده است؟ این نظر کلی شورا نیست و امیدواریم در سال پیش رو شاهد خدمات‌رسانی بهتر مدیریت شهری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز