خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۶۳

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهروندان از حمل‌ونقل عمومی برای شرکت در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فیروز کشیر در خصوص تمهیدات ترافیکی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلای تهران گفت: پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تمهیدات ترافیکی خاصی را در اطراف مصلای تهران انجام خواهد داد.

وی افزود: امروز این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای تهران برگزار می شود که محدودیت‌های توقف در اطراف مصلای تهران را خواهیم داشت.

کشیر افزود: شهروندان و مراجعه‌کنندگان گرامی باید از توقف در اطراف و محدوده‌های پیرامونی مصلای تهران خودداری کنند و صرفا خودروهای خود را در پارکینگ‌هایی که به همین منظور در اطراف مصلی آماده شده‌اند، پارک کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: اگر ازدحام و مراجعات افزایش یابد، پلیس راهور اجازه پارک خودروها را در بزرگراه شهید سلیمانی و خیابان قنبرزاده و هچنین خیابان‌هایی مانند هویزه، عشق‌یار و ... خواهد داد، اما پارکینگ‌ها باز است و آمادگی پذیرش مراجعه‌کنندگان به مصلای تهران را دارند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، کشیر با بیان این که حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس‌ها و مترو نیز آماده جابه‌جایی مسافران و شهروندان است، گفت: هر دو ایستگاه متروی مصلی و شهید بهشتی آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان مترو نیز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز