خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

کشف ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق از یک باند سازمان‌یافته

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۷۴

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام شبکه بزرگ قاچاق سازمان‌یافته سوخت و کشف بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی با بیان این که برخورد و مقابله با قاچاق سازمان‌یافته سوخت از جمله اولویت‌های اصلی پلیس امنیت اقتصادی فراجا است، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی فراجا با انجام اقدامات و رصدهای دقیق اطلاعاتی و همچنین استفاده از منابع و اطلاعات هموطنان از فعالیت یک شبکه بزرگ قاچاق سوخت با خبر شدند و رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان این که در تحقیقات بعدی ماموران مشخص شد که این باند به صورت شبکه‌ای در کشور فعالیت دارد، گفت: این باند در استان‌های تهران، سمنان و قزوین فعالیت داشت و افرادی را به خود جذب کرده بود.

رحیمی با بیان این که اعضای این باند اقدام به دپو و نگهداری سوخت کرده بودند، گفت: این افراد قصد داشتند تا در فرصت مناسب اقدام به خارج کردن آن از کشور کرده و به چند برابر قیمت به فروش برسانند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به عملیات همزمان پلیس برای دستگیری اعضای این باند، گفت: با هماهنگی مقام قضایی عملیاتی برای دستگیری اعضا و انهدام این باند به اجرا درآمد و در جریان آن بیش از ۲ میلیون و ۵۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از محل‌های دپوی در سه استان کشف شد.

وی با بیان این که در مجموع اعضای این باند اقدام به ایجاد شش انبار برای نگهداری از سوخت کرده بودند، گفت: همچنین ۵ دستگاه خودروی سنگین مخصوص حمل سوخت نیز از این باند کشف شد.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس امنیت اقتصادی فراجا، رحیمی در پایان درباره نفرات دستگیرشده از اعضای این باند نیز گفت: تا کنون هفت نفر از اعضای این باند در سه استان دستگیر شده‌اند که تحقیقات از آنان برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز