خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۴۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی گفت: طرح مقابله با خودروهای شوتی به‌طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی در سراسر کشور اظهار داشت: متاسفانه به دلایل مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... شاهد قاچاق معکوس سوخت از برخی نقاط کشور به کشور های همسایه هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان این که ارزانی سوخت در کشور در مقایسه با کشورهای همسایه، وجود برخی نابسامانی‌ها در عرضه سوخت، وجود سوداگران و سودجویان فرصت‌طلب و ... از جمله دلایل این موضوع هستند که باید مرتفع شوند و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود، بیان داشت: سوخت‌های فسیلی از سرمایه‌های غنی و باارزش کشور محسوب می‌شود که تاراج آن توسط قاچاقچیان و سوداگران سوخت خسارات زیادی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر این که با انجام اقدامات اطلاعاتی و کارشناسی صورت‌گرفته توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، بسیاری از عاملان و فعالان قاچاق سوخت در نقاط مختلف کشور شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: طرح‌های سراسری، منطقه‌ای و استانی مقابله با قاچاق سوخت با مهندسی اطلاعاتی صورت‌گرفته انجام می‌شود و تاکید می‌کنیم که قاچاقچیان کالا و سوخت تحت رصد پلیس هستند و به طور حتم به جرایم آنها رسیدگی خواهد شد.

وی با تاکید بر این که مقابله با قاچاق کالا در حقیقت به منزله دفاع از اقتصاد و تولید داخلی و جلوگیری از تورم است، افزود: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با رصد دقیق جرایم اقتصادی حتی از قبل از مرزها و تا مبادی عرضه قاچاقچیان کالای قاچاق را پیگیری می‌کند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح مقابله با خودروهای شوتی هم به طور مستمر در دستور کار قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز