خبرگزاری کار ایران

پروژه تقاطع نواب- تندگویان به صورت هفتگی بررسی می شود؛ فاز اول این پروژه تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۳۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پروژه تقاطع نواب- تندگویان به صورت هفتگی بررسی می شود و ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این پروژه در چهار فاز به بهره برداری می رسد و اولین فاز تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد و گره ترافیکی آن بخش را رفع خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش نظارتی ۶ ماهه پروژه های تملک دارایی سرمایه ای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه پروژه خانه شهر یکی از مهمترین طرح های ماست، اظهار کرد: این پروژه نزدیک ترین طرح به مدیریت شهری است و به دلیل مباحث حقوقی که با پیمانکار داشتیم ناچار به جابجایی شدیم و در طول سه ماه خرید تجهیزات را انجام دادیم و پیش پرداخت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه چهار میلیارد تومان، رقم ۶ ماه ابتدایی بوده است، یادآور شد: تاکنون ۲۳ میلیارد تومان پرداخت نقدی صورت گرفته و تا پایان سال افزایش بودجه را برای این پروژه‌ها خواهیم داشت.

حق بین با اعلام اینکه در مواردی بعضاً مجاب به تغییرات جزئی در طرح می شویم، تصریح کرد: به ظاهر ممکن است در مقاطعی، توقف‌هایی دیده شود. پروژه تقاطع نواب- تندگویان به صورت هفتگی بررسی می شود و ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این پروژه در چهار فاز به بهره برداری می رسد و اولین فاز تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد و گره ترافیکی آن بخش را رفع خواهد کرد.

وی افزود: به محض اینکه معارضین در طرح ها رفع می شود، حدود یک ماه جمع آوری آثار به جای مانده از مارضین زمان می برد و در مجموع می توانیم بگوییم در حوزه فنی و عمرانی، تمام طرح های ما فعال است. ظرف هفته آینده پنج تقاطع تهران به بهره برداری خواهد رسید.

حق بین با بیان اینکه یک یملیون و ۳۲۳ هزار تن آسفالت تا روز گذشته توزیع شده است، یادآور شد: آزادراه شوشتری تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید اما بخش هایی نیز باید رفع معارض شود و به محض رفع معارض، امور پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز