خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم افزایش دسترسی‌های حمل‌ونقلی بیمارستان کودکان حکیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۸۲۱

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: باید هرچه سریع‌تر دسترسی حمل‌ونقل عمومی و خصوصا مترو برای بیمارستان کودکان حکیم ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران از بیمارستان کودکان حکیم تهران بازدید کرد. در ابتدای این بازدید آخرین وضعیت پروژه پایانه خط ۳ مترو در بزرگراه آزادگان و احداث ایستگاه مترو بیمارستان کودکان حکیم  در مجاورت آن تشریح شد. 

تشکری هاشمی در این بازدید با اشاره به اهمیت دسترس‌پذیری بیمارستان کودکان حکیم گفت: امروز به اینجا آمده‌ایم تا وضعیت سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی برای بیمارستان را ارزیابی کنیم و این که چگونه می‌توان خط ۳ مترو که در مجاورت بیمارستان قرار دارد را در اختیار مراجعان به این مجموعه قرار داد. 

وی افزود: متروی بیمارستان کودکان حکیم  باید از خط ۳ انشعاب داده شود و نباید  موکول به ساخت خط ۱۱ باشد، بلکه باید هرچه سریع‌تر و پس از احداث پایانه دسترسی به بیمارستان داده شود. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که ساخت بیمارستان کودکان حکیم توسط خیران اقدامی بسیار ارزشمند بوده است، گفت: به مجموعه‌ای که در ساخت این بیمارستان دخیل بوده‌اند، خداقوت می‌گویم و اگر بتوان برای این منطقه محروم کاری کرد، قطعا در نزد خداوند مأجور خواهد بود. 

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: قلبا خوشحالم که این محل قرار است آلام مردم را کاهش دهد و هرکاری که از دستمان بربیاید، برای این منطقه انجام می‌دهیم. البته محدودیت منابع و حجم بالای کارها همگی درست هستند، اما نباید این محدودیت‌ها مانع کار ما باشند. 

تشکری هاشمی گفت: در چند سال آینده این منطقه قطعا توسعه خواهد یافت و شاهد منازل مسکونی و شهرک‌ها خواهیم بود و این یعنی باید به سمتی برویم که به جای استفاده از حمل‌ونقل شخصی و پرخطر، شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل عمومی تشویق  شوند در این منطقه ظرفیت های خوبی وجود دارد. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که باید با حداقل منابع، متروی این منطقه احداث شود، گفت: انجام این کار برای ما تکلیف است و باید هرچه سریع‌تر، با کمترین هزینه و با توجه به نیازهای آینده طرح احداث مترو را به فوریت اجرا کرد. 

وی در پایان گفت: تا زمان ساخت و تکمیل ایستگاه مترو، باید شرکت واحد اتوبوسرانی ملزم شود تا خط اتوبوسی از متروی آزادگان به سمت بیمارستان کودکان حکیم ایجاد کند تا شهروندان ساکن در این محدوده و همچنین مراجعین بیمارستان بتوانند به سهولت به معابر این محدوده دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز