خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا تاکید کرد:

ارتقای امنیت خطه کویری از ورامین تا عمق کشور/ برنامه‌ریزی برای اختصاص ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی به نیروهای پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۴۸

فرمانده کل انتظامی کشور از برنامه‌ریزی برای اختصاص ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی به نیروهای پلیس خبر داد و گفت: یکی از موضوعات مهم و در دستور کار مجموعه انتظامی، ارتقای امنیت خطه کویری از حوزه ورامین تا عمق جنوب و شرق کشور است.

به گزارش ایلنا، سردار «احمدرضا رادان» در آیین بازدید سرلشکر «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پلیس استان کرمان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت گفت: توجه و اهتمام ویژه ستاد کل در حوزه بازدید و ارزیابی عملکرد مجموعه انتظامی کشور و اتفاقات خوبی که در پی این نظارت‌ها رقم خواهد خورد، شایسته تجلیل و قدردانی ویژه است.

فرمانده فراجا همچنین یکی از مهمترین موضوعات را افزایش توانمندی‌های حوزه معیشت برشمرد و گفت: طرح اختصاص ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی در کل کشور با جدیت و به منظور کاهش مسافت محل خدمت و زندگی کارکنان در دستور کار است و پیگیری‌های خوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با اشاره به پهنه گسترده کویر در استان کرمان اظهار داشت: برای پوشش بهتر ماموریت‌های یگان‌های تکاوری و افزایش توانمندی رزمی آنان، طرح فرماندهی واحد در قالب سه رویکرد و سناریو اجرا شد تا تمشیت و مدیریت این واحدهای عملیاتی در حوزه یگان ویژه باشد و بتوانیم حوزه کویری کشور را از منطقه ورامین و خراسان جنوبی تا عمق استان کرمان درنوردیم که برای این منظور یک رزمایش در پیش داریم.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رادان با تشریح اهداف و رویکردهای مورد نظر در زمینه ارتقای نظم و امنیت استان کرمان با اولویت تقویت انتظامی مناطق جنوب و شرق این حوزه بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح، یگان‌های تکاوری از نظر استقرار، توان و تحرک عملیاتی و تجهیزاتی به وضعیت بهتر و رو به ارتقا برسند و سامانه پهپادی پایش کویر نیز که پیگیری‌های زیادی برای آن در کرمان صورت گرفته است، زودتر تکمیل شود و پوشش حوزه کویر را افزایش دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز