خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک سردار رادان به مناسبت «هفته انتظامی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۹۵

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن «هفته انتظامی» را به کارکنان این سازمان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام تبریک سردار احمدرضا رادان به مناسبت «هفته انتظامی» به شرح زیر است:

«لَقَد کانَ لَکُم فی رَسولِ اللَّهِ أُسوَةٌ حَسَنَةٌ

پیامبر گرامی اسلام (ص) الگوی تمام‌نمای بشریت برای تمامی اعصار قرون هستند و فراجا با تأسی به رسول رحمت تلاش دارد سیره عملی پیامبر را آموزه رفتاری و کاری خود قرار دهد.

سرمایه اجتماعی فراجا در گرو فراگیر کردن چتر رحمت و امنیت برای مردم توأم با خوش‌رویی و خوش‌رفتاری است و در این مسیر تمام اقشار مردم، اقوام و طوایف، ادیان و مذاهب برای ما یکسانند و اجرای قانون، برقراری نظم اجتماعی و ارائه خدمات انتظامی وظیفه ماست و تمامی شهروندان در نگاه ما شایسته خدمتگزاری هستند و ما خود را خادمان بی‌منت آنان می دانیم.

پلیس، نماد اقتدار در حکمرانی و ضامن امنیت و آرامش زندگی اجتماعی است. دامنه اقدامات انتظامی در کشور ما از مقابله با تروریست‌ها در داخل و خارج از کشور، برخورد قاطع و سریع با سارقان و متجاوزان به اموال و جان‌های مردم، ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و پیشگیرانه امنیتی و انضباطی و حتی کمک‌های مشاوره‌ای به افراد آسیب‌دیده گسترده است و این یعنی پلیس در ایران تنها یک نهاد امنیتی صرف نیست، بلکه یک نهاد اجتماعی فعال و هوشمند و چندوجهی است.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب و درس‌آموز از حوادث غرورآفرین و وقایع انتظامی بود. سالی که معاندین بزدل و تروریست‌های جنایتکار ناامید از فتنه‌انگیزی و آشوب در داخل ایران، به مرزهای کشور شبیخون زدند، اما همکاران غیور و ایثارگر ما در پلیس مرزبانی همچون کوهی استوار و دژی مستحکم راه را بر آنان بستند و خون پاکشان را سپر عزت و امنیت ایران عزیز کردند.

سالی که گذشت سالی سیاه و وحشتناک برای سوداگران مرگ، متجاوزان به نوامیس، سارقان اموال مردم، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و مفسدین اقتصادی بود و در هیچ‌کجای ایران سایه امنی برای خود نیافتند و حتی نام پلیس ایران در فراتر از مرزهای کشور هم لرزه بر اندام آنها می‌انداخت. در مقابل اما شهروندان قانومند کشور از نام و نشان برادران و خواهران انتظامی خود حس امنیت و اقتدار می‌گیرند و به آن افتخار می‌کنند.

تدبیر و اقدامات منسجم و به‌موقع همه همکاران در بخش‌های مختلف انتظامی کشور، برگ زرینی از خدمتگزاری خالصانه توام با هوشمندی و ابتکار عمل در میدان عملیات چندبعدی و بین‌المللی اربعین سید الشهدا (ع) را در کارنامه پلیس رقم زد به‌گونه‌ای که رضایت مردم و عنایت خاص فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را به همراه داشت.

اینجانب ضمن پاسداشت خون همه شهدای بزرگ انقلاب اسلامی ایران به‌ویژه شهدای عزیز فراجا در سالی که گذشت و با تجدید بیعت با امام راحل عظیم‌الشان و جانشین بر حق ایشان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) فرا رسیدن «هفته انتظامی» را به همه همکاران خدوم و ایثارگر خود تبریک گفته و اعلام می‌کنم که راهبردهای اساسی انتظامی، همکاری متقابل شهروندان و پلیس، استفاده از ابزارهای نوین و روش‌های هوشمند، برخورد مقتدر با مجرمان و اخلالگران در نظم و امنیت کشور و حاکمیت قانون در جامعه خواهد بود.

ما بر سر عهد و پیمان با همرزمان شهیدمان مبنی بر پاسداری از نظم و امنیت کشور هستیم و همدلی و همراهی بین شهروندان قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار ان‌شاءالله قله‌های درخشانی از افتخار و پیروزی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان خواهد آورد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز