خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا تاکید کرد:

ضرورت بهره بردن از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس برای تحقق اهداف انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۵۵۳

فرمانده کل انتظامی کشور بر ضرورت بهره بردن از تجارب و دانش اساتید و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان در نشست صمیمی با فرماندهان، رؤسا و مدیران شهربانی سابق گفت: خداوند متعال را شاکرم که امروز توفیقی نصیب بنده شد تا در جمع شما عزیزان حاضر شوم. حضور شما عزیزان در برگزاری این مراسم اتفاق زیبایی را رقم زده است و حضور پیشکسوتان و اساتید عزیزم در دوران دفاع مقدس و در «هفته دفاع مقدس» عظمت این مراسم را دوچندان کرده است.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز ولایت و امامت قطب عالم امکان امام زمان (عج) عنوان کرد: به‌حمدالله مطالب خوبی در این مراسم مطرح شد که امید است با اجرایی کردن موضوعات مطرح شده در آینده شاهد اتفاقات خوب در انجام مطلوب ماموریت‌ها باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اراده در برابر دشمنان ایستادگی می‌کردند، اگرچه آموزش، دانش و علم هم شرط بود، اما در کنار آن، بال مستحکم اراده بود که رزمندگان شرایط سخت را تحمل و آسایش خود را فدای آسایش مردم می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: خداوند متعال توفیق بزرگی را نصیب همه شما عزیزان کرده است که با تحمل شرایط سختی، زحمت و مشقت در دوران دفاع مقدس، توجه به معنویت و کنار گذاشتن مادیات توانستید توشه‌ای برای آخرت خود نیز ذخیره کنید.

فرمانده فراجا با تاکید بر این که رزمندگان دوران دفاع مقدس آسایش مردم را به آسایش خود رحجان دادند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که امروز از تجربه و دانش اساتید و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف بهره ببریم و از آن به عنوان یک نقشه راه استفاده کنیم.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رادان در پایان گفت: ما آمادگی داریم از وجود پیشکسوتان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و افزایش بهره‌وری سازمان انتظامی کشور بهره ببریم که تا کنون در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز