خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

پاسخ سختی در انتظار تروریست‌ها خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۲۳۹

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس ان‌شاءالله پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به عاملان شهادت ماموران پلیس راه خاش - تفتان خواهیم داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در جمع فرماندهان، روسا، مدیران و کارکنان در ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به فرماندهان و مجموعه انتظامی و مرزبانی و با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت چهار مامور مظلوم پلیس راه استان بیان داشت: با ریختن خون عزیزان ما، عزم پلیس در راه تامین امنیت مردم استوارتر و محکم‌تر از قبل می‌شود.

فرمانده فراجا، ماموران پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) معرفی کرد و افزود: اقدامات آفندی، اولویت مهم پلیس در انجام ماموریت‌ها است و ایمن‌سازی خودروها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گیرد و استفاده از تجهیزات به‌روز در برقراری امنیت مردم و مرزها مورد توجه قرار گیرد. 

رادان به هم‌افزایی و هم‌گرایی نیروهای انتظامی و مرزبانی و نهادهای امنیتی در ماموریت‌ها تاکید کرد و افزود: به تناسب موقعیت جغرافیایی، مذهبی و ... باید از ظرفیت سران طوایف، ریش‌سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار بهره برد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس، درس پشیمان‌کننده‌ای به تروریست‌های کور دل خواهیم داد و قطعا استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز