خبرگزاری کار ایران

سردار رادان:

امیدواریم بتوانیم مشکلات پیشکسوتان فراجا را برطرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۷۲۹

فرمانده فراجا در جمع بازنشستگان مجموعه انتظامی کشور گفت: پیشکسوتان فراجا همگی کوله‌باری از تجربه هستند و به همین خاطر باید از آنها با الفاظی مثل «استاد» و «پیشکسوت» یاد کنیم. شما استادانی هستید که همه ما به شاگردی شما افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان انتظامی کشور که به مناسبت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» در کانون بازنشستگان فراجا و با حضور جمعی از افسران و فرماندهان بازنشسته پلیس برگزار شد، ضمن تجلیل از زحمات پیشکسوتان مجموعه انتظامی کشور گفت: تک‌تک شما استادان و یپیشکسوتان انتظامی کشور جزو مردان مردی هستید که در طول دوره خدمت خود در دو جبهه جنگیدید، یکی جبهه ماموریت‌ها در شرق، غرب، شمال و جنوب کشور که از خودتان خاطره رزم به یادگار گذاشتید و دوم، جبهه مقابله با سختی‌ها، هم دشواری‌های طبیعی‌ و سرما و گرما در استان‌های مختلف و هم مقابله با کمبودها و سختی‌هایی که از نظر امکانات وجود داشت.

وی افزود: نبرد شما در این دو جبهه و تمام سختی‌هایی که در طول دوره خدمت خود به جان خریدید، مصداق جهاد فی سبیل الله است که باعث شده است کوله‌باری از خیرها و خوبی‌ها، رشادت‌ها و مبارزه‌ها را برای آخرت خود جمع کنید که بسیار ارزشمند است. 

فرمانده فراجا ادامه داد: زمانی خدمت حضرت آقا رسیده بودیم و صحبت از کار و ماموریت و انجام وظیفه بود. ایشان فرمودند که در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کاری یک ثوابی دارد، اما تاکید کردند که ثواب همه کارها به یک اندازه نیست، بلکه هرچه کار سخت‌تر، ثواب بیشتر. 

سردار رادان تاکید کرد: تمام پیشکسوتان فراجا جزو کسانی هستند که کارهای سختی را در نظام جمهوری اسلامی انجام داده‌اند و حتما هم برای آخرت خود کوله‌باری پر از خیر و برکت را جمع کرده‌اند و هم در دنیا برای هم‌سنگران خود خاطرات خوش و نیکویی را به جا گذاشته‌اند. نهایت عاقبت به خیری این است که یک نفر هم در انجام ماموریت‌های سخت موفق باشد و هم خاطرات خوبی را از خودش برای دیگران به جا بگذارد که این ویژگی در تمام اساتید پیشکسوت فراجا وجود دارد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: «بازنشسته» لفظ مادی است که در لغت به کار می‌رود، اما در حقیقت باید به کسی بازنشسته بگوییم که واقعا از کار باز نشسته باشد و چیزی برای ارائه نداشته باشد. این در حالی است که پیشکسوتان فراجا همگی کوله‌باری از تجربه هستند و به همین خاطر باید از آنها با الفاظی مثل «استاد» و «پیشکسوت» یاد کنیم. شما استادانی هستید که همه ما به شاگردی شما افتخار می‌کنیم.

فرمانده فراجا ادامه داد: طبیعتا هرچقدر برای معیشت همکاران شاغل تلاش کنیم، برای پیشکسوتان نیز همان تلاش را انجام می‌دهیم، چراکه معتقدیم پیشکسوتان جدا از همکاران شاغل نیستند. تا امروز هم در برنامه‌های ما این مساله دیده شده و در آینده هم دیده خواهد شد. 

رادان با تاکید بر این که پیشکسوتان فراجا باید همچنان در صحنه باشند، گفت: ما انتظار داریم که پیشکسوتان همواره در ماموریت‌ها بروز و ظهور داشته باشند، بنابراین از دوستان کانون بازنشستگان خواهش کرده‌ام که این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار قرار دهند تا بتوانیم از ظرفیت اساتید پیشکسوت در ماموریت‌هایی نظیر مقابله با سرقت، راهپیمایی اربعین و در حوزه‌های اطلاعات، پیشگیری، تحقیقات و پژوهش و ... استفاده کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت پیشکسوتان به صورت عملیاتی‌تر استفاده کنیم که این موضوع را می‌توان در راهپیمایی اربعین امسال در دستور کار قرار داد، به نحوی که می‌توان یک محور از محورهای چندگانه اربعین را به طور کامل در اختیار پیشکسوتان قرار داد تا خودشان آن را مدیریت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: از این که توفیق رفیق شد تا در خدمت شما اساتید پیشکسوت فراجا باشم، بسیار خوشحالم و امیدوارم که بتوانیم با قدم‌هایی که برمی‌داریم، بخشی از مشکلات پیشکسوتان فراجا را در آینده برطرف کنیم. 

امیدواریم بتوانیم مشکلات پیشکسوتان فراجا را برطرف کنیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز