خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

امنیت پایدار زمینه رشد و توسعه را فراهم می‌کند/ همدلی نیروهای مسلح ظرفیتی عظیم برای ارتقای امنیت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۱۰۰

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با بیان این که امنیت پایدار، زمینه رشد و توسعه را فراهم می‌کند، گفت: همدلی میان نیرو‌های مسلح ظرفیت بسیار خوبی برای ارتقای امنیت به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در دیدار با استاندار کرمانشاه و اعضای شورای تامین استان، اظهار داشت: همدلی میان نیرو‌های مسلح ظرفیت بسیار خوبی برای ارتقای امنیت در هر منطقه‌ای به شمار می‌رود که باید هرچه بیشتر تقویت شود.

وی با اشاره به امنیت مطلوب کرمانشاه یادآوری کرد: همدلی و انسجام میان مسئولان می‌تواند امنیت موجود را پایدارتر کند و همین امنیت پایدار زمینه رشد و توسعه را به‌ویژه در استان‌های مرزی فراهم آورد.

رادان همچنین با تمجید از مردم کرمانشاه گفت: مردم این دیار شهید پرور همواره مدافع خوبی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه در چهل‌وچهار سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، هر زمان که لازم بوده از دستاوردهای آن دفاع کرده و به دشمنان اجازه دستیابی به اهدافشان را نداده‌اند.

رادان ادامه داد: مردم ایران نیز سلحشوری و از خودگذشتگی هموطنان خود در کرمانشاه خصوصا در دوران دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله مسائل و مشکلات این دیار قهرمان پرور را در مرکز کشور دنبال و تلاش خواهیم کرد که شرایط بهتری برای مردم ولایت مدار کرمانشاه رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز