خبرگزاری کار ایران

سردار رادان تاکید کرد:

اهمیت اقتدارآفرینی فراجا در اجرای ماموریت‌ها/ مبارزه با قاچاق کالا از مهمترین اولویت‌های پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۹۵

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که مبارزه جدی با قاچاق کالا از مهمترین وظایف پلیس است، گفت: پلیس باید در تمامی ماموریت‌ها اقتدارآفرین باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در جمع فرماندهان، معاونین و روسای فرماندهی انتظامی استان گیلان که صبح روز جاری در ستاد انتظامی استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه کارکنان انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه گیلان اظهار داشت: لطف خدا شامل حال ما شد تا لباسی که بر تن داریم سبب خیر و نیکی برای دنیا و آخرت ما باشد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم درک فضائل ماه مبارک رمضان و استفاده از آن برای تقرب به درگاه خدا گفت: در ماه رمضان حتی به خواب روزه‌دار ثواب داده می‌شود چه برسد به تلاش مامور روزه‌داری که برای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند.

رادان تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم این لباس خدمت را با معرفت و یافته‌هایی از جنس خیر و نیکی برای دنیا و آخرت زینت کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حفظ و تامین امنیت مردم کار بسیار مهمی است، بیان داشت: چقدر خوب است تمامی زحماتی که می کشید با نیت خوب همراه باشد.

این مقام ارشد انتظامی کشور در ادامه با تاکید بر درک اهمیت لیالی قدر و لزوم تهیه توشه سال پیش رو اذعان داشت: خداوند به کسانی که برای تامین امنیت مردم تلاش می‌کنند اجر بالاتری اعطا می‌فرماید.

وی با تقدیر از تلاش‌ مجموعه فرماندهی انتظامی و مرزبانی گیلان در سال گذشته و اهمیت شغل پلیس خاطرنشان کرد: در این شغل خیر هست و در ارزیابی عملکرد شما، زحماتی که برای کسب رضایت مردم متحمل می‌شوید، ملاک عمل است.

رادان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شد، بیان داشت: ما باید در راستای وظایف خود برای تحقق این شعار به درستی قدم برداریم و وظیفه داریم برای رشد تولید کمک کنیم و هر مجموعه و شخصی که در این زمینه کار می‌کند بداند که تحت حمایت مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه مبارزه جدی با قاچاق کالا را از مهمترین وظایف پلیس در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ قلمداد کرد و گفت: باید در زمینه مقابله با قاچاق خیلی خوب عمل کنیم زیرا قاچاق و تولید در مقابل هم قرار دارند و هرچه قدر قاچاق بیشتر باشد تولید داخل کمتر خواهد شد.

فرمانده فراجا با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حکم انتصاب خود افزود: جلب رضایت خدا در امتداد جلب رضایت مردم برای تامین امنیت، آسایش و آرامش، ارتقاء توانمندی‌ها، ارتقاء شأن پلیس و آموزش‌های تخصصی و مهارتی و لزوم مشارکت و کمک سایر دستگاه‌ها به فراجا از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان این که مرزبانی هم در پیشگیری و مقابله با سرقت یاری‌رسان پلیس خواهد بود، اظهار داشت: پلیس باید در تمامی ماموریت‌ها اقتدار آفرین باشد.

رادان در پایان با تاکید بر این که با تکیه بر سه شعار «روحیه بسیجی، فرهنگ عاشورایی و منش نظامی» به وظایف خود در سال نو عمل خواهیم کرد، اظهار داشت: روحیه جهادی و فرهنگ ایثارگری باید در بین نیروها نهادینه شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز