خبرگزاری کار ایران

سردار رادان تاکید کرد:

لزوم استفاده از تجارب و توانمندی‌های پیشکسوتان فراجا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۰۱

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر لزوم استفاده از تجارب، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمند پیشکسوتان فراجا در انجام مأموریت‌های پلیس تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست صمیمی با جمعی از پیشکسوتان فراجا در شهر شیراز گفت: شما پیشکسوتان عزیز حداقل به مدت 30 سال سختی‌ها و مشکلات مأموریت‌های روزانه را پشت سر گذاشته‌اید و از این مأموریت‌ها سربلند بیرون آمده‌اید.

وی با بیان این که فاصله دیروز تا امروز و یک دوره خدمت در لباس مقدس انتظامی، یک گذر عمر به سمت پیری است، افزود: نگاه عمیق‌تر به این موضوع این است که شما عزیزان در این لباس مقدس اقدامات خود را به خوبی انجام داده‌اید.

فرمانده کل فراجا تصریح کرد: اگر نتیجه و پیامد خدمت ما در مجموعه انتظامی، رضایت خداوند متعال و در امتداد آن رضایت مردم باشد، این برای دنیا و آخرت ما یک توشه است و باید شاکر خداوند متعال باشیم.

این مقام ارشد انتظامی بر استفاده خوب و به‌موقع از تجارب خدمتی پیشکسوتان فراجا تأکید کرد و گفت: باید برای شما عزیزان بازنشستگی شروع کار باشد و علی‌رغم اتمام خدمت ظاهری، شما می‌توانید با تجارب ارزشمند خود مجموعه انتظامی را همراهی کنید.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر لزوم استفاده از تجارب، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمند پیشکسوتان فراجا در انجام مأموریت‌های پلیس تأکید کرد و اظهار داشت: شما عزیزان با نیت و عمل خیر می‌توانید مجموعه انتظامی را در ارائه خدمات مطلوب به مردم و همچنین انجام هرچه بهتر مأموریت‌های پلیسی یاری رسانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز