خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان کرد:

عزم وزارت بهداشت برای رفع کمبودهای سلامت در مناطق کمتر برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۴۴

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از عزم این وزارتخانه برای رفع کمبودها و کاستی‌ های نظام سلامت مناطق کمتر برخوردار خبر داد و افزود: اقدامات قابل‌ملاحظه ای در جهت توسعه خدمات سلامت‌ محور کشور و گیلان انجام شده و لازم است با جهاد تبیین در راستای امید افزایی، اقدام شود.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهروز رحیمی در سفر به استان گیلان و در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت رفتار کریمانه با منابع انسانی تأکید کرد و گفت: منابع انسانی از مهمترین سرمایه‌ های هر مجموعه ای هستند و دانشگاه ها باید در حد توان، ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی به منابع انسانی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی اقدامات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بیانگر یک کار گروهی جهادی دانست و گفت: باید اقدامات ارزشمند نظام سلامت در گیلان را جهادی تبیین کرد. جنس کار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تلاش توأمان با آرامش است و عملکردها نشان می‌دهد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اهل کار و تلاش گروهی و البته جهادی هستند.

گفتنی است رحیمی، معاون وزیر بهداشت در سفر به استان گیلان از بیمارستان در دست احداث 400 تختخوابی مجتمع دانشگاهی لاکان، مرکز مراقبتی پدافند غیرعامل(سوله بحران)، دانشکده پزشکی در دست احداث و همچنین دانشکده‌های مستقر در این مجتمع دانشگاهی و همچنین چندین مرکز و پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی این استان بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز