خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان برگزاری آزمون ارزشیابی و ارتقاء دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۵۸

مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان ثبت‌نام آزمون ارزشیابی و ارتقاء دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، فرایند ثبت‌نام در این آزمون از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۸ آذر ماه آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه ۲۲ آذر به پایان می‌رسد و هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آزمون ارزشیابی و ارتقاء دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنج‌شنبه ۱۴ دی ماه برگزار می‌شود. 

کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. 

متقاضیان شرکت در این آزمون در صورت کامل بودن پرونده در مرکز خدمات آموزشی باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آن‌ها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود. 

در صورتی که مدرک دواطلبان شرکت در این آزمون، فوق‌لیسانس یا بالاتر باشد، ارائه پایان‌نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه از رساله به زبان فارسی، CV، مقالات منتشره و ارائه مستندات فعالیت‌های پژوهشی در زمان ثبت‌نام الزامی است. ارائه ترجمه رسمی تمام مدارک چنانچه به زبانی غیر از انگلیسی باشند، الزامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز