خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبرداد:

توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته لوازم التحریر در میان دانش‌آموزان نیازمند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۸۶

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته لوازم‌التحریر در میان دانش‌آموزان نیازمند سراسر کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، وحید سلیمی‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با تکیه بر توان داوطلبی خود و با همراهی داوطلبان بشردوست این جمعیت در سراسر کشور، برنامه‌های متنوعی اجرا کرده است. در این یکی از این برنامه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی و اجرای طرح ارمغان مهر، ۱۱۰۹ داوطلب در تهیه، بسته‌بندی و توزیع ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار مشارکت داشتند.

وی با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌ها گفت: تا این مرحله از اجرای طرح، با همراهی خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع دوست، ۵۹ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است که با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته لوازم التحریر خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای مرحله اول طرح ارمغان مهر با کمک داوطلبان و همکاران جمعیت هلال احمر در سراسر کشور گفت:‌در این مرحله از طرح نیز پنج هزار و ۴۲۹ بسته لوازم التحریر خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

سلیمی گفت در مجموع می‌توان گفت که با اجرای دو مرحله از طرح ارمغان مهر تاکنون بیش از ۱۷ هزار بسته لوازم تحریر در میان دانش‌آموزان نیازمند و ساکن در مناطق محروم و کمتربرخوردار توزیع شده است.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، این سازمان با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند. این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر کشور، با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند اجرا شده و در جریان آن خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر سراسر کشور اهدا کنند. در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز