خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح «ارمغان مهر» هلال‌احمر در سراسر کشور/کمک به دانش آموزان نیازمند در آغاز سال تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۹۹

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح ارمغان مهر به مناسبت بازگشایی مدارس در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی‌ گفت: این سازمان  بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی عام‌المنفعه در ارائه خدمات بشردوستانه با همت داوطلبان و خیرین است که  با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده  طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند. این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر کشور، با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

سلیمی‌گفت: حمایت از سلامت دانش‌آموزان مناطق محروم، بهره‌گیری از تخصص داوطلبان، ایجاد حس مشارکت و نوعدوستی در داوطلبان و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه هدف، سه نشانه مهم این طرح ملی را شامل می‌شود و جمعیت هلال‌احمر می‌کوشد تا با  رعایت کامل کرامت انسانی با همکاری خیرین و موسسات مردم‌نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار دانش، برنامه ارمغان مهر را اجرا کند.

وی افزود: در این طرح، خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر سراسر کشور اهدا کنند.

سلیمی عنوان کرد: در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور توزیع خواهند کرد.

رئیس سازمان داوطلبان ادامه داد: تامین ملزومات و مایحتاج دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بی‌بضاعت (ارایه ست‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر شامل: کیف، مداد، خودکار، تراش، دفتر و… ) در کلیه استان‌ها و شعب اقدامی است که در راستای اجرای این طرح در تمامی‌شهرها و شعب جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز