خبرگزاری کار ایران

واریز کمک نقدی هلال احمر به حساب ۲۸۰۰ خانوار زلزله‌زده در خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۵۰

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد که روز گذشته و همزمان با آغاز هفته هلال احمر و صلیب سرخ، مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان دو هزار و ۸۰۰ خانوار متاثر از زلزله در خوی واریز شد.

به گزارش ایلنا، وحید سلیمی‌ در این‌باره گفت: خانوارهایی که کمک نقدی هلال احمر به حسابشان واریز شده است؛ بیشترین خسارت را از زلزله سال گذشته در شهرستان خوی دیده‌اند و فهرست آن‌ها توسط استانداری و بنیاد مسکن آذربایجان غربی تهیه شده است. بر اساس لیستی که در اختیار هلال احمر قرار داده شد؛ روز گذشته مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان دو هزار و ۸۰۰ خانوار واریز شد که مجموع آن هفت میلیارد تومان است.

سلیمی‌گفت: این مبلغ از منابع داخلی سازمان داوطلبان و همچنین کمک‌های مردمی‌به هلال احمر ناشی از فراخوان‌های جذب کمک به زلزله‌زدگان خوی، تامین شده است.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: هلال احمر تنها به پرداخت کمک‌های نقدی اکتفا نمی‌کند و در هفته گذشته پروژه عام‌المنفعه ساخت و تجهیز آزمایشگاه مرجع در خوی آغاز شد. این آزمایشگاه توسط هلال احمر و با کمک خیرین حقیقی و حقوقی با بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، در حال آماده‌سازی ساختمان و همچنین خرید تجهیزات تخصصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز