خبرگزاری کار ایران

مدیرکل قرآن، عترت و نماز خبر داد:

واگذاری فعالیت‌های پرورشی به اعضای هیات‌های مذهبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۲۴

دانش آموزان می‌توانند در بخش نورینو در سامانه mymedu آمادگی خود را برای نقش آفرینی در این هیات‌ها اعلام کنند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز با اشاره به برنامه فراگیر پرورشی گفت: با توجه به ابلاغ این برنامه و تعیین ۵ وظیفه تربیتی اولویت دار برای مدیران، این اداره کل فعالیت محوری خود را در بخش هویت، راه اندازی هیات‌های مذهبی دانش آموزان اعلام کرده است گرچه اقامه نماز نیز از فعالیت محوری یکی از وظایف تربیتی در برنامه فراگیر پرورشی نیز است. 

وی افزود: واگذاری فعالیت‌های پرورشی مدارس به اعضای هیات‌های مذهبی نیز جز اولویت کاری اداره کل خواهد بود لذا ذیل هدف تربیتی هویت، از مدیران مدارس انتظار داریم دانش آموزان را تشویق کنند تا با مراجعه به سامانه my. medu در قسمت نورینو به عنوان داوطلب فعالیت در هیات‌های مذهبی، ثبت نام کنند. 

باقری گفت: بعد از این ثبت نام و مشخص شدن علاقه دانش آموزان در قالب‌های مختلف، فعالیت‌های مختلف و کنش‌گری آنان در مدرسه آغاز می‌شود. 

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش مدیران مدارس دانش آموزان آگاه و وارد این سامانه شوند با اعلام آمادگی دانش آموزان، مدیران به آنان نقش موثر دهند تا جهشی را در فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز مدارس شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز