خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

پلیس خود را سپر آرامش مردم کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۷۲

استاندار تهران گفت: پلیس امروز به تولیدکننده امنیت تبدیل شده و با تمام توان خود را سپری برای آرامش مردم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فخاری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک واحدهای نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک «هفته فراجا» گفت: پلیس امروز به تولیدکننده امنیت تبدیل شده و با تمام توان خود را سپری برای آرامش مردم کرده است. امنیتی که در حال حاضر پلیس ایجاد کرده است، تاثیر خود را بر همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گذاشته و این موضوع کاملا قابل لمس است.

استاندار تهران ادامه داد: امروز می‌توان گفت که ماموران فراجا، فرزندان آزاده و جان بر کف کشور هستند و با وجود تمامی موانع تلاش می‌کنند که امنیت را برای مردم ایجاد کنند. پلیس ما فراتر از یک نیروی تامین‌کننده نظم و امنیت است، زیرا امروز پلیس علاوه بر تامین امنیت داخلی، در برابر نقشه‌های شوم دشمنان نیز ایستاده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر پلیس به عنوان ایجادکننده نظم و امنیت، در خط مقدم ناامیدسازی و شکست توطئه دشمنان قرار دارد.

گفتنی است، مراسم صبحگاه مشترک واحدهای نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز به مناسبت «هفته فراجا» با حضور سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار حسین نجات، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه ثارالله (ع)، علی القاصی‌مهر، رئیس‌کل دادگستری استان تهران، علی صالحی، دادستان تهران، علیرضا فخاری، استاندار تهران، سردار مسعود مصدق، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی فاتب، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری فاتب، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور فاتب و جمع دیگری از رؤسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ و دیگر فرماندهان و پرسنل انتظامی و خانواده شهدا در ستاد فاتب برگزار شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز