خبرگزاری کار ایران

فخاری:

بازآفرینی به جهت تامین زیرساخت‌ها اولویت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۷۰۶

استانداری تهران گفت: ۸ هزار و ۷۲۸ واحد مسکن در استان تهران در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در جلسه شورای عالی مسکن اشاره به اهمیت تامین مسکن اظهار داشت: امروز حدود ۸۷۲۸ واحد در استان تهران مورد بهره برداری قرار می گیرد که ۷۵۰۰ واحد مربوط به بافت فرسوده و بازآفرینی است و در سطح شهر تهران می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت بازآفرینی افزود: بخش خصوصی در استفاده از این روش بیشتر مشارکت دارد و تسهیلات تشویقی توسط شهرداری در زمینه تراکم تسهیلات و تخفیف عوارض ناشی از صدور پروانه زمینه برای مشارکت بخش خصوصی را فراهم می‌کند.

استاندار تهران عنوان کرد: در ۵ ماه اول سال، شاهد رشد ۱۹۱ درصدی تقاضا و صدور پروانه هستیم که نقطه عطفی در توجه مردم به موضوع بازآفرینی است.

فخاری سپس گفت: امکانات و تسهیلات بازآفرینی که سبب تسهیل رفع نیازهای مردم در حوزه تامین مسکن می‌شود باید با فرهنگ سازی مناسب در مناطق مختلف تهران اعمال شود.

وی ادامه داد: در بازآفرینی زیرساخت ها و امکانات روبنایی از قبل فراهم است و این مزیت نشان می دهد که به جای سرمایه گذاری مجدد باید از این فرصت استفاده کرد تا مشکل مردم را رفع کنیم.

استاندار تهران از شهرداری تهران به جهت ارائه تسهیلات و از سازندگانی که وارد حوزه بازآفرینی جهت رفع نیازمندی مردم می‌شوند، تقدیر و تشکر کرد.

 

فخاری خاطرنشان کرد: ۳۲۵ هزار واحد از سهم ۵۰۰ هزار واحدی استان را در دستورکار داریم که با این روند به ۱۶ هزار واحد در بازآفرینی و در مجموع به بالای ۷۵ درصد رشد ساخت می‌رسیم.

#استانداری_تهران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز