خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق با بیش از ۳۰۰ فقره سرقت در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۸۷

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: در تحقیقات صورت‌گرفته از این سارق، وی به بیش از ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر تهران اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو و دریافت شکایت مال‌باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان این پایگاه ابتدا با تحقیقات میدانی دریافتند که فردی به صورت انفرادی در جنوب شرق استان تهران، شبانه به صورت انفرادی به شیوه و شگرد مخصوص درب خودروها را باز می‌کند و محتویات باارزش داخل آن را به سرقت می‌برد. 

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از منابع اطلاعاتی و روش‌های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه و وی را در جنوب شرق استان تهران دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس انتقال دادند. 

این مقام انتظامی با بیان این که متهم با وجود شواهد و مستندات موجود صراحتا به ارتکاب جرم خود معترف شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در ادامه نیز به ۳۰۰ فقره سرقت با همین شیوه و شگرد اقرار داشت. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان گفت: تا کنون۵۰ تن از مال‌باختگان شناسایی شدند و تحقیقات تکمیلی برای کشف اموال مسروقه از سوی کارآگاهان ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز