خبرگزاری کار ایران

سرقت ۷۰ میلیاردی طلاهای زن جوان توسط همسرش

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۴۱

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی خبر داد که طلاهای همسرش را برای انتقام‌گیری سرقت کرده بود.

به گزارش ایلنا، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در شمال تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی در نخستین گام راهی خانه مورد نظر شدند و با انجام تحقیقات میدانی پی بردند که سارق هنگامی که هیچ‌کس داخل نبود، با کلید وارد شده است و طلاجات، سه عدد لپ‌تاپ، ۶۰۰ یورو پول نقد، دسته‌چک و مدارک شناسایی همسر صاحب خانه را مجموعا به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال به سرقت برده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات محلی متوجه شدند که همسایه‌ها صاحبخانه را حوالی ظهر هنگامی که قرار بوده سرکار باشد، در ساختمان دیده‌اند که قصد داشته است به صورت پنهانی وارد خانه خود شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی در ادامه با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، متوجه شدند مقدار زیادی پول از یک طلافروشی به حساب مرد جوان آمده است و همسر وی از واریز این پول اطلاعی ندارد که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی تنها متهم پرونده را دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به پایگاه یکم پلیس آگاهی  منتقل کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی ابتدا منکر جرم خود بود و اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورد، اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به سرقت اموال همسرش به دلیل انتقام‌گیری از وی و خانواده‌اش اعتراف و عنوان کرد به دلیل این که قصد داشتند طلاق بگیرند، این اعمال مجرمانه را انجام داده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز