خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات امنای کمیته امداد تاکید کرد:

تأمین‌ ۲۰ هزار جهیزیه برای محرومان؛ توفیق بزرگ کمیته امداد، سپاه و بسیج

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۶۴

رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تأمین‌ ۲۰ هزار سری جهیزیه برای محرومان، یک توفیق بزرگ برای کمیته امداد، سپاه و بسیج است.

به گزارش ایلنا، رزمایش ملی توزیع ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران با حضور آیت‌الله محسن کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد مقدس برگزار شد.

آیت‌الله محسن کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد و امروز نیز ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه به نیت حضرت ولی عصر(عج) به جامعه هدف اهدا می‌شود.

وی کمک به تشکیل خانواده و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را افتخار نهادهای حمایتی و انقلابی و افزود: تامین‌ جهیزیه برای محرومان یک توفیق بزرگ برای کمیته امداد و سپاه است.

رئیس هیات امنای کمیته امداد سخنان خود را با روایتی از امام هشتم (ع) ادامه داد و اظهار داشت: شیخ صدوق از حضرت نقل می‌کند که «در برآوردن و انجام دادن حوائج اهل ایمان حریص باشید و بدانید بعد از انجام واجبات، هیچ عملی محبوب‌تر از این کار نخواهد بود.»

وی خاطرنشان کرد: حرص اگر دنیایی باشد ناپاک خواهد بود، اما اگر حرص متعلق به کار خیر باشد، بسیار ارزشمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کازرونی با بیان این که کار خیر موجب دفع بلا و رسیدن به قرب الهی می‌شود، گفت: هر کار خیری که انسان در این دنیا انجام دهد، خداوند به بهترین نحو به او باز خواهد گرداند و بلاهای زیادی را از وی دفع خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز