خبرگزاری کار ایران

جابه‌جایی رایگان بیش از ۷ هزار نفر با مترو در جشن میلاد پیامبر (ص)

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۰۶

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در جشن بزرگ میلاد حضرت محمد (ص)، تنها در خط سه مترو ۹ هزار و ۹۳۰ نفر با متروی تهران جابه‌جا شدند.

به گزارش ایلنا، مسعود درستی با اشاره به حضور باشکوه مردم در جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) که عصر روز گذشته در میدان حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد، گفت: متروی تهران از ساعات ابتدایی آغاز مراسم با آمادگی کامل و با تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف، تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت‌کنندگان در این جشن به کار گرفت.

وی افزود: از ساعت ۱۵ تا ۱۹ روز ۱۱ مهر، ۹ هزار و ۹۳۰ نفر از ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) تردد داشتند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره این که ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) یک ایستگاه تبادلی در تقاطع خطوط ۳ و ۶ است، اظهار داشت: از ساعت ۱۷ تا ۱۹ دیروز نیز تعداد ۷ هزار و ۴۰۸ نفر به‌صورت رایگان از این ایستگاه جابه‌جا شدند.

براساس اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، درستی در پایان خاطرنشان کرد: عصر دیروز با هدف تسریع در تردد مسافران، فاصله حرکت قطار‌های مترو در خط سه با اعزام قطارهای فوق‌العاده کاهش یافت و با توجه به استقبال مسافری، ۴ رام قطار فوق‌العاده نسبت به برنامه روزهای تعطیل به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز