خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش‌وپرورش مطرح کرد:

بین پیشرفت و امکانات رابطه مطلق وجود ندارد/ چاپ کتاب‌های درسی سال آینده شروع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۰۹۷

وزیر آموزش و پرورش گفت: بین پیشرفت و امکانات رابطه مطلق وجود ندارد و با مطالعه سرگذشت انسان‌های موفق بیشتر متوجه این موضوع می‌شوید. هرچه بیشتر پشتکار داشته باشید موفق‌تر خواهید بود.

به گزارش ایلنا، وزیر آموزش و پرورش با حضور در هنرستان نمونه دولتی رسالت منطقه ۶ تهران، ضمن دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با دانش آموزان و هنرآموزان و حضور درکلاس‌های درس و کارگاه‌ها؛ در خصوص مسائل مختلف از جمله ساماندهی نیروی انسانی، کتاب‌های درسی، محتوای آموزشی، تجهیزات و امکانات و…، به گفت‌وگو پرداخت. 

صحرایی با حضور در جمع دانش آموزان در کلاس‌های درس با اشاره به اینکه آینده هرکشوری در مدارس آن شکل می‌گیرد، اظهار کرد: دیدار با شما و بودن در کنار شما دانش آموزان موجب شادی و انگیزه بخشی برای ما است. 

وی در ادامه افزود: باید بپذیریم که کمبودهایی وجود دارد، اما باید راهی پیدا کنیم تا به نتیجه برسیم و مسائل را حل کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هنرجویان زودتر از بقیه وارد بازار کار می‌شوند و در حال حاضر اقبال بیشتری به سمت هنرستان‌ها وجود دارد. 

صحرایی تاکید کرد: به عنوان یک معلم به شما دانش آموزان می‌گویم؛ بین پیشرفت و امکانات رابطه مطلق وجود ندارد و با مطالعه سرگذشت انسان‌های موفق بیشتر متوجه این موضوع می‌شوید. هرچه بیشتر پشتکار داشته باشید موفق‌تر خواهید بود. 

وی اذعان کرد: امروز به قله‌ها نزدیک هستیم، بر روی واقعیت‌ها و هدفمند برنامه ریزی کنید تا به پیشرفت و موفقیت دست پیدا کنید. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در تلاش هستیم تا هنرستان‌ها با دانشگاه شهید رجایی ارتباط داشته باشند، گفت: ویژگی تحصیل در هنرستان‌ها این است که هنرجویان در راستای بازارکاری که می‌خواهند وارد شوند، تحصیل می‌کنند و آموزش می‌بینند. 

در ادامه این بازدید وزیر آموزش و پرورش درجمع هنرآموزان هنرستان با اشاره به ضرورت اینکه کتاب‌های درسی باید به موقع به‌دست دانش آموزان برسد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چاپ کتاب‌های درسی سال آینده شروع شده و در وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش ما این است که کتاب‌ها به موقع چاپ و توزیع شود. 

وی در ادامه با توجه به درخواست مدیر هنرستان مبنی بر تجهیزات مورد نیاز مدرسه، موضوع را برای بررسی و پیگیری به رئیس سازمان نوسازی مدارس و مدیرکل شهر تهران دستور پیگیری این مسأله را داد. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز، رضامراد صحرائی در راستای سیاست حضور میدانی و بررسی فرآیندهای آموزشی و پرورشی مدارس، به صورت سرزده از هنرستان نمونه دولتی رسالت منطقه ۶ تهران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های مدرسه قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز