خبرگزاری کار ایران

زنگ شکوفه‌ها با شعار همه با هم یکصدا ایران مدرسه قوی؛ ایران قوی نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۶۳

آئین روز شکوفه‌ها با حضور وزیر آموزش و پرورش در روز ۲۹ شهریور در دبستان دخترانه زهرا مردانی آذری در منطقه۱۰ تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این آئین در حضور دانش‌آموزان و والدین آن‌ها با نام خدا و یاد شهدای معزز ایران از شروع مهری پر امید و پرنشاط ابراز خرسندی نموده و بیان کرد: کودکان آیینه‌ی آینده ایران هستند و هر مدرسه یک تصویر از ایران است؛ اگر این کودکان شاد و با امید باشند، آینده ایران هم شاد و با امید خواهد بود. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که ما از معلمان عزیزمان چند خواسته داریم که تحقق آن‌ها جهت رسیدن به اهداف عالی آموزش و پرورش الزامی است، اظهارکرد: اول آنکه معلمان باید امید را دل دانش‌آموزان زنده کنند و زنده نگاه دارند. خواسته دوم ما این است که ایمان آن‌ها را غنی‌تر کنند و سوم اعتماد به نفس به آن‌ها بدهند؛ مثلث امید، ایمان و خودباوری را بسازند. خواسته چهارم ما این است که عشق به پرچم پر افتخار که نماد وحدت ملی و میراث شهداست را بیش از پیش تبیین کنند و علاوه بر خردورزی و شکوفایی اندیشه، به آن‌ها عزت نفس را یاد بدهند. 

وی با بزرگداشت مقام شهدا و قدردانی از حضور خانواده شهید محمودوند و علی‌وردی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: کتابی که امروز در دست دارید یادگار همان کتبی است که شهدا در زمان جنگ تحمیلی همراه خود به جبهه می‌بردند. 

صحرایی با شعار همه باهم یکصدا ایران مدرسه قوی، ایران قوی سال تحصیلی جدید را آغاز کرد و گفت: اگر ایران قوی، می‌خواهیم، باید بدانیم که از طریق مدرسه قوی این مهم رخ می‌دهد. 

وزیر آموزش و پرورش معلمان مقطع ابتدایی را مخاطب خود قرار داد و گفت: بازی را از بچه‌ها نگیرید و در کلاس، دروس خود را با بازی آموزش دهید؛ بازی‌وارسازی شیوه آموزشی است که باید در دبستان‌ها جدی گرفته شود. 

وی سپس مشارکت خانواده‌ها با اولیا مدرسه را عامل مؤثری در رشد و تعالی دانش‌آموزان دانست و در پایان این مراسم زنگ شکوفه‌ها توسط وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز