خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان منابع طبیعی به مناسبت گرامیداشت «هفته دفاع مقدس»

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۷۹۲

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در پیامی فرا رسیدن «هفته دفاع مقدس» را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده محترم جانبازان، ایثارگران، آزادگان و به‌ویژه خانواده معزز شهدای منابع طبیعی در هشت سال جنگ تحمیلی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، متن پیام عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان به این شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفته‌ دفاع مقدس یادآور حماسه‌ جاودان و ایثار قهرمانانه‌ ملت بزرگ، غیور و شهیدپرور ایران اسلامی است که با هدایت‌های الهی امام راحل عظیم‌ الشان (ره) و به برکت خون مطهر شهیدان والامقام و فداکاری و جهاد مجاهدان در هشت سال توطئه جنگ تحمیلی علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، برگ زرینی از تاریخ پرشکوه این مرز و بوم را رقم زده‌اند.

بی‌شک دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‌آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

در آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره سربازان بزرگ وطن را ارج می‌نهیم و صمیمانه‌ترین سلام‌ها و خالصانه‌ترین دعاهایمان را نثار فرزندان گران‌قدر میهن اسلامی می‌کنیم که بی‌شک قهرمانان بی‌بدیل این خاک مقدس هستند.

عباسعلی نوبخت

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز