خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان منابع طبیعی به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۰۳۲

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه «روز خبرنگار» پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، عباسعلی نوبخت در پیامی به مناسبت «روز خبرنگار» از تلاشگران اطلاع‌رسانی این حوزه تقدیر و تشکر نمود و از آنها دعوت کرد تا برای تحقق ایرانی سرسبز و قوی یاری‌رسان جنگلبانان باشند.

متن پیام معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به این شرح است:

«به نام خداوند حکیم و دانا

هفدهم مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، یادآور تلاش‌های خبرنگاران متعهد و دلسوزی است که با اطلاع‌رسانی، پرسشگری و مطالبه‌گری، در مسیر اعتلای آگاهی‌های عمومی و روشنگری گام می‌بردارند و جامعه را در مدار تحقق پیشرفت و عدالت قرار می‌دهند.

اینجانب این مناسبت را مغتنم شمرده و از کلیه خبرنگاران کشور که با اتکا به توانمندی‌های حرفه‌ای و علمی، حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری را رصد کرده و در جهاد تبیین و انعکاس صدای جامعه تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی نموده و از همه خبرنگاران دعوت می‌نمایم که برای تحقق ایرانی سرسبز و قوی، یاری‌رسان جنگلبانان و خادمان مردم در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور باشند.

از درگاه یگانه خالق هستی، عزت، سربلندی و توفیق روزافزون همه خبرنگاران محترم کشور را در خدمت به مردم و میهن اسلامی خواستارم.

عباسعلی نوبخت

معاون وزیر جهاد کشاوری و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز