خبرگزاری کار ایران

اداره‌کل محیط‌زیست استان تهران؛ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۷۰۴

بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران با هدف معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سالانه، بعد از ظهر امروز با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران در سالن همایش‌های باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه و ترویج فرهنگ و رفتار مطلوب سازمانی، کمک به بهبود نظام اجرایی در راستای تحقق برنامه‌های توسعه و تحول اداری و فراهم کردن بستری مناسب برای ایجاد رقابت سازنده از طریق شناسایی، معرفی، تشویق و تقدیر از مدیران و کارکنان واحدهای اجرایی استان تهران است.

مطابق اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران، در آیین اختتامیه بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی، نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه اجرایی استان در قالب شاخص­‌های عمومی و اختصاصی اعلام شد و برگزیدگان استان تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

براساس این گزارش، در جشنواره امسال، اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران در محور مشارکت در نظام تصمیم‌گیری استان و حمایت از خانواده به عنوان دستگاه منتخب معرفی و موفق به کسب لوح تقدیر شد.

گفتنی است، اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران از سال ۱۳۹۶ تا کنون موفق به کسب مقام دستگاه برتر و منتخب در پنج دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز