خبرگزاری کار ایران

حضور شبانه‌روزی کارکنان یگان ویژه در مرزهای شش‌گانه اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۵۹۹

فرمانده یگان ویژه آذربایجان شرقی با بیان این که یگان‌های ویژه فراجا برای امنیت و تسهیل تردد زائران تلاش می‌کنند، گفت: یگان ویژه با بسیج همه امکانات در مرزهای شش‌گانه حضوری شبانه‌روزی و پرشور دارند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد مسرور در حاشیه بازدید از قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه یگان‌های ویژه فراجا در کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) نقش به‌سزایی دارد، اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته خداوند متعال توفیق خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در قالب قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) مستقر در مرز مهران به ما عطا کرد.

وی با اشاره به نقش یگان ویژه در تامین امنیت و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع) افزود: بی‌تردید سراسر شهر مهران یادآور حماسه‌آفرینی جوانانی است که به عشق امام حسین (ع) و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) در هشت سال جنگ تحمیلی شهدای زیادی را برای زنده نگه داشتن یاد و راه امام شهدا تقدیم انقلاب کرد و ما اینک به نیابت از آنان این ماموریت را انجام می‌دهیم.

فرمانده یگان ویژه آذربایجان شرقی بیان کرد: با هماهنگی و تعاملات به‌عمل‌آمده با سازمان صداوسیمای مرکز استان، کلیه فعالیت‌ها در قالب برنامه‌ای با عنوان «آبروی عالم» جهت نشر و اطلاع‌رسانی عموم مردم در چندین نوبت از شبکه استانی به نمایش گذاشته شد.

مسرور با اشاره به اقدامات فرهنگی در قالب قرارگاه پنج تن آل عبا در ورودی مرز مهران تصریح کرد: کارکنان خدوم و ولایی یگان ویژه آذربایجان شرقی اقدام به برپایی موکبی از طریق مشارکت خیرین امنیت‌ساز کرده‌اند که در آن در سه نوبت و به صورت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر اقدام به پخش غذا (صبحانه، ناهار و شام) در بین زائران اربعین حسینی (ع) می‌کنند.

وی با بیان این که یگان ویژه با استفاده از تجهیزات به‌روز برای امنیت و تسهیل تردد زائران حسینی (ع) تلاش می‌کنند، اذعان کرد: یگان ویژه با بسیج همه امکانات و نیروهای خدوم خود به برقراری نظم و امنیت و تسهیل در تردد زائران امام حسین (ع) در مرزهای شش‌گانه حضوری شبانه ‌روزی و پرشور دارند.

فرمانده یگان ویژه آذربایجان شرقی، پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) را بزرگترین گردهمایی عمومی سالانه در جهان قلمداد کرد و گفت: تجربه و اقتدار یگان‌های ویژه فراجا در طول سال‌های گذشته باعث شده است تا مسئولیت تامین و برقراری نظم و امنیت همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) به این مجموعه انقلابی سپرده شود.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان ماموریت اربعین حسینی (ع) را معنوی و مقدس دانست و خاطر نشان کرد: ماموریت اربعین حسینی (ع) یک ماموریت روحانی و معنوی است که کارکنان یگان ویژه اشتیاق خاصی برای شرکت در آن دارند تا بتوانند توشه‌ای معنوی و آخرتی از این ماموریت کسب کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز