خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ۶۹۰ میلیارد تومانی با ترفند فروش ارز دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۴۵

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۴ نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای به جرم ۶۹۰ میلیارد تومان کلاهبرداری از شهروندان با ترفند فروش ارز دیجیتال در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان‌های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران و سایر شهرستان‌ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی‌های تخصصی با جمع‌آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی شد و با اخذ دستورات قضایی، متهمان در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت‌گرفته و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۶ هزار و ۹۰۰ ریال با عنوان سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: هر ۴ متهم دستگیرشده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مال‌باختگان به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز